כולנו צריכים הגנה, גב כלכלי אליו נוכל לפנות במקרה של אבדן יכולת להתפרנס, נכות או אפילו (חס וחלילה) מוות. בדיוק על נקודות אלו, מגן ביטוח החיים. אנו עלולים להתקל בצורך בביטוח זה כאשר למשל נרכוש דירה חדשה ונגלה שהבנק מחייב אותנו בביטוח זה. בבחירת ביטוח חיים יש לקחת בחשבון גורמים כגון המצב הרפואי האישי, המצב המשפחתי, ובנוסף כאשר בוחרים פוליסת ביטוח חיים מחיר הפוליסה חייב לקבל התייחסות עמוקה, שכן הוא תלוי בגורמים הנ"ל.

ביטוח חיים מחיר הוגן

מטרתו של ביטוח החיים היא הגנה כלכלית מפני אבדן היכולת להתפרנס, כלומר ניתן יהיה לפדות אותו במקרה של מות המבוטח, נכות, או הגעת המבוטח לגיל הפרישה. לכל חברת ביטוח המציעה פוליסת ביטוח חיים מחיר שונה עבורה, והאישור לקבלתה תלוי בלקוח; אם מדובר באדם שהגיע לגיל 70, או בנער צעיר החולה במחלה סופנית, עלולה חברת הביטוח לשקול את מתן הפוליסה שכן לא ניתן לדעת כמה זמן נותר למבקשים אותה.  קיימות מס' אפשרויות לפוליסת ביטוח חיים:

נתמודד יחד עם השאלות הקשות!

המחשבה על הצורך בפוליסת ביטוח חיים לא קלה. אף אדם לא נוהג לתהות על רגעיו האחרונים בעולם ועל קרוביו שייאלצו להתמודד עם מותו לאחר מכן. ההיצע לביטוחי חיים בשוק הוא גבוה, אך לעיתים אנשים שוכחים מהפן הפסיכולוגי הלא פשוט. אני יודע שלא מדובר במחשבות קלות, אבל אני גם יודע כמה חשובים לכם האנשים היקרים בחייכם. צרו עימי, אייל דהרי, קשר עוד היום לרכישת ביטוח חיים לכם ולמשפחתכם.

ביטוח חיים מחיר הוגן עם אייל דהרי

דילוג לתוכן