הכנסה נוספת כבר אינה נחשבת לבלתי ניתנת להשגה, וכיום אנשים רבים לומדים את התחום הקרוי ניהול תיקי השקעות – בין אם באופן פרטי או דרך לימודים מקצועיים. עם זאת, ישנם לא מעט אנשים שאינם מודעים כלל לכלים הפיננסיים הזמינים הללו. חוסר ידע, חשש מעולם הבורסה, פחד מהפסד – כל אלו מהווים גורמים מרתיעים מפני עולם ההשקעות וניירות הערך. במטרה להבין מהם הכלים הפיננסיים העומדים לרשותכם, ומהם אפיקי ההשקעה הנכונים ביותר, תוכלו לפנות אל בעל מקצוע אמין המוסמך לפרוש בפניכם את האפשרויות המתאימות ביותר לצרכיכם.

ניהול תיקי השקעות – בלי פחד!

ללקוחות מספר אפשרויות; ביכולתם לנהל בעצמם את תיק ההשקעות שלהם בעזרת יועץ, או שיבחרו להפקיד את העבודה בידי מנהל השקעות מטעם חברת השקעות מוכרת, או אחד עצמאי. מנהל ההשקעות קובע את הנכסים הפיננסיים שייכללו בתיק בהתאם למטרותיו האישיות של הלקוח. בנוסף, יקבע את היקף הנכסים, ואת תזמון הרכישה ורמות הסיכון. על מנת להקטין את הסיכון, מומלץ לשלב בתיק מס' נכסים פיננסיים, לדוגמא:

לבניית תיק השקעות מותאם אישית – פנו עכשיו לאייל דהרי!

שקט נפשי וחופש כלכלי עם ניהול תיקי השקעות מקצועי

הזמן עובר מהר; העתיד נראה רחוק וגיל הפרישה נשמע כמו משהו שלא יגיע לעולם. אך כאשר הזמן יעבור, עלינו להיות מוכנים. הצעדים שנבצע בהווה, ישפיעו על עתידנו וככל הנוגע לנושאים פיננסיים וביטחון כלכלי, אין זמן לבזבז. ניהול נכון של הכסף שלכם יביא לכם תשואה גדולה ושקט כלכלי. אני, אייל דהרי, אשמח להכנס יחד אתכם, צעד צעד, אל תוך עולם תיקי ההשקעות. בהתאם לשאיפותיכם ומטרותיכם נבנה יחד תכנית עבודה שמטרתה להגדיר את ערוצי ההשקעה הנכונים עבורכם, ולאחר מכן נדאג לעקוב באופן רציף אחר התיק שבנינו, עד למימוש המטרות שהגדרנו בתחילת התהליך, וכניסה עולם של שקט נפשי, וחופש כלכלי.

ניהול תיקי השקעות מקצועי עם אייל דהרי

דילוג לתוכן